fredag 21 oktober 2011

Majs Vårbitar

Bakade Majs Vårbitar då morfar alltid brukade baka det när jag var liten! Men blev inte så lyckade, för att chokladtoppingen som ska vara på var i dethär receptet alldeles för stel och ganska lite...Det är ju mycket godare med massor av krämig topping! Så det var helt enkelt inte ett särskillt bra recept jag hittat.
Måste fråga morfar om hans recept, för de är bäst!

Har inte ens orkat fota katastrofen....men de smakar helt okej! :)
receptet jag använde hittar ni här: http://www.kokaihop.se/recept/majs-varbitar
Det är en sockerkaksbotten med choklad och kokos på, fast morfar brukar ha strössel istället för kokosen^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar