fredag 21 oktober 2011

Allmänt litet inlägg

Har haft en rätt lång bakpaus nu! Bakade i och för sig kladdkaka för någon helg sen med min pojkvän men ja.. Det lär komma och gå lite när jag bakar eller ej, så ibland kommer det nog damma igen rätt rejält här, har nämligen mycket som ska göras om dagarna nu med pluggande och annat!
Men idag ska jag försöka baka något igen...så får väll se om det dyker upp något smaskigt här senare idag.
Åh juste! Det mesta här kommer vara rätt simpla recept och inget direkt storslaget för jag gillar att baka rätt enkla saker som går snabbt, och denna blogg är även tänkt lite som en bakbok för mig själv eller så för att hålla reda på goda recept till framtiden^^ That's all I had to say for the moment!

//Bokis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar